Ș-al treilea!

Da, la cererea publicului, a venit și al treilea post! Deși un scriitor înnăscut, recunosc că de câteva zile sunt afectat de o oarecare carență de creativitate așa că am să încep cu ceva simplu.  (de ce oare legătura mea la Internet este așa de înceată de câteva zile?) Și anume, aș începe cu motivul alegerii numelui acestui blog. Sunt sigur că mulți se întreabă de ce am ales numele acesta. Este o poveste nu foarte lungă, dar haioasă. Ei bine, de fapt, nu am să vă spun pentru moment această poveste. Rămâne să vi-o spun altă dată.

6 comentarii (+add yours?)

  1. cb2
    aug. 10, 2010 @ 11:04:08

    Sunt o cititoare fidela a blogului dumneavoastra. In numele celor multi care va citesc randurile de le asterneti pe aceasta pagina, va rog sa ne spuneti povestea. Azi n-am putut manca, lucra, …mor sa aflu povestea hazlie care va facut sa numiti acest blog *la nepotu’*. Am chiar si cateva idei:
    -aveti un nepot
    -v-ati dori unul
    -sau ati avut o copilarie nefericita in care ati fost privat de dragostea bunicilor, unchilor sau matusilor.

    Răspunde

    • lanepotu
      aug. 10, 2010 @ 23:21:32

      Dragă cititoare/cititorule,

      dă-mi voie, te rog, în primul rând să îți mulțumesc pentru că mi-ai vizitat și citit postul de ieri. Este un sentiment atât de plăcut să știu că cineva s-a oprit în perindările ei/lui în spațiul virtual pe blog-ul meu. De asemenea, vreau să îți spun că sunt foarte bucuros să văd că ți-am stârnit interesul suficient încât să îmi scrii un mesaj atât de lung. Aș vrea să te întreb: de ce te-ai semnat ”cb2„? Ești la versiunea a doua? De ce a trebuit să te upgradezi la versiunea a doua? Povestea mai are de așteptat, însă vă asigur că merită.

      Cu bine,
      nepotu

      Răspunde

  2. cb2
    aug. 10, 2010 @ 19:49:04

    am fost cenzurata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Răspunde

  3. cb1
    aug. 10, 2010 @ 23:38:40

    Draga domnule La Nepotu (banuiesc ca La e prescurtarea de la Laurentiu). Is fffff incantatA de cate ori va citesc gandurile. Ma regasesc in fiecare rand de-l scrieti. Domnul si doamna Nepotu trebuie sa fie fff mandrii de dumneavoastra.

    cu drag,
    o cititoare fidela

    Răspunde

  4. ca1
    aug. 11, 2010 @ 22:58:53

    In primul rand doresc sa va felicit pentru acest minunat blog. De cateva zile astept cu entuziasm si nerabdare continuarea povestii… Sunt foarte curioasa de ce ati dat acest nume blogului dumneavoastra…

    Cu nerabdare,
    O alta cititoare fidela

    Răspunde

Lasă un comentariu